Pirms uzsāc interneta veikala izveidi iepazīsties ar Pilots.LV piedāvātajiem ieteikumiem.

Šis pārmaiņu periods liek uzņēmējiem sarosīties un veidot savu biznesu internetā. Interneta veikals krasi atšķiras no ierastā, uzņēmumiem ir jāpiedomā ne tikai par preču izvietošanu, bet gan arī par interneta mārketingu, interneta tirgus izpēti, komunikāciju ar klientiem sociālo mediju vidē, drošību un preču piegādes ātrumu.

Šie padomi būs noderīgi ne tikai jaunajiem interneta veikala veidotājiem, bet gan arī esošajiem uzņēmējiem, lai uzlabotu sava interneta veikala potenciālu un efektivitāti.

#1 Veidot interneta veikalu pašiem - vai uzticēt to profesionāļiem?

Informācijas laikmetā, kad resursi internetā vai YouTube ir pārpilni – interneta veikalu var izveidot jebkurš, nepieciešams vien zināšanas bezmaksas CMS sistēmā WordPress, Mozello, Vix vai Shopify. Protams, to apgūšana prasīs noteiktu laiku, bet tas ir izdarāms.

Uzticot izveidi profesionāļiem – jūs iegūsiet garantiju, ka interneta veikals strādās bez problēmām, tas būs izstrādāts pēc šī brīža standartiem un modificēts atbilstoši jūsu vēlmēm.

Pašu veidots interneta veikals

 

+ Minimālas izmaksas
+ Daļēja neatkarība

 

– Laikietilpīgs process
– Varbūtība, ka netiek padomāts par visiem drošības līdzekļiem
– Interneta veikals nav pareizi SEO – optimizēts priekš Google meklētāja
– Netiek izmantots viss interneta veikala potenciāls
– Nepieciešamas iemaņas mājas lapas uzturēšanā/administrēšanā
– Nepieciešamas iemaņas interneta veikala dizaina izstrādē un UX
– Nepieciešamas iemaņas drošas maksājumu sistēmas integrēšanā

Profesionāļu veidots interneta veikals

 

+ Mājas lapas izstrādes laiks
+ Interneta veikala drošība
+ Iespēja pielāgot interneta veikala dizainu atbilstoši savām vēlmēm
+ Ar pārbaudītiem SEO un mārketinga uzlabojumiem interneta veikals ir atrodams Google meklētājā
+ Veikals ir viegli pārskatāms un viegli lietojams, manuāli pielāgojams jūsu klientu vajadzībām
+ Individuālas sistēmas izveide

 

– Nav bezmaksas pakalpojums

#2 Kādus produktus vai pakalpojumus izvietot interneta veikalā?

Pirms sākat pārdot produktus vai pakalpojumus internetā – pārliecinieties vai šim produktam / pakalpojumam ir pieprasījums. Atcerieties, ka jūs nepārdodat pliku mantu, bet gan rodat risinājumu jūsu klientu problēmai. Pasaulei vairāk nevajag produktu – tai ir vajadzīgi labāki risinājumi jau esošajām problēmām. Pirms produktu / pakalpojumu piedāvāšanas – izpētiet tirgu: savus iespējamos konkurentus, pieprasījumu un potenciālos klientus.

#3 Esiet oriģināli un atšķirīgi!

Galvenais pamats veiksmīgai uzņēmējdarbībai internetā ir atšķirīgums – nevis saplūšana vienveidībā. Daudzi interneta veikali ir vienveidīgi – bez personības un klients aiziet pie tā – kam ir vislētākā cena. Jūs varat būt atšķirīgi ar izskatu, plašāku piedāvājuma aprakstu, akcijām, īpašajiem piedāvājumiem, izcilu klientu apkalpošanas servisu vai ātru piegādi. Ar interneta mārketinga metodēm izceliet sava uzņēmuma labākās īpašības.

 

#4 Topošais klientu loks ir specifisks - produkts/pakalpojums nav paredzēts visiem!

Precīzi nosakiet savus potenciālos klientus. Nefokusējaties uz visiem klientiem, iztērētais laiks un līdzekļi neatmaksāsies, izmantojiet interneta mārketinga stratēģijas – lai reklamētu savu piedāvājumu reāliem pircējiem. Kad klienti iegādāsies jūsu produktu/pakalpojumu –  viņi būs tie, kas tālāk centīsies jūsu preci reklamēt saviem draugiem un paziņām – tieši viņu atsauksmes būs tās kas pārliecinās citus par jūsu piedāvājuma nepieciešamību.

 

#5 Esiet kontaktā ar saviem klientiem.

Viens no lojālo klientu loka veidošanas noteikumiem ir e-pasta un telefona mārketings. Pirmais kas jāiegūst no interneta veikala apmeklētajiem: telefona numurs un e-pasts. To var panākt ar īpašiem atlaižu kodiem, kurus var saņemt ievadot savu e-pasta adresi vai telefonu, izspēlējot konkursus sociālajos medijos vai piesakoties jaunumiem mājas lapā.

 

#6 Interneta veikala optimizācija SEO.

SEO – pats svarīgākais interneta veikala ierocis! Lai interneta veikals būtu pamanāms – tam ir jāveic SEO (Search engine optimization). Daudzi uzņēmumi pasūta savus interneta veikalus pie mājas lapas izstrādātājiem un aizmirst vai tik daļēji veic veikala optimizāciju veiksmīgai pozīcijai Google meklētājā. Lai interneta veikals veiksmīgi konkurētu ir jāveic konkurentu analīze, un jāizveido stratēģijas plāns kā tos apsteigt. SEO nav īstermiņa injekcija jūsu veikalam, arī jūsu konkurenti cīnās par savām pozīcijām, tādēļ nedrīkst iemigt – bet patstāvīgi strādāt ar veikala optimizāciju, vai nu tas būtu: plašāki SEO optimizēti preču vai pakalpojumu apraksti, vairāk fotogrāfijas, video materiāli vai bloga raksti.

 

#7 Klientu atsauksmes.

Citu klientu atsauksmes zem jūsu produkta uzlabo tā pārdošanu par 400%. Mūsdienās, šajā – plašo pakalpojumu vidē – klientam pats svarīgākais ir citu atsauksmes par jūsu preci.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *