MĀJASLAPAS AUDITS
Mājaslapas auditā noskaidrosim, kādi uzlabojumi ir nepieciešami, lai uzlabotu apmeklētāju pieredzi.

MĀJASLAPAS AUDITS
Mājas lapas audits ir vajadzīgs, lai noskaidrotu, kādi uzlabojumi ir nepieciešami mājas lapai. Piedāvājam vizuālo auditu – apskatot mājas lapu virspusēji un padziļināto mājas lapas auditu – pieslēdzoties mājas lapas CMS sistēmai.
Pēc audita sniegsim jums informāciju par mājas lapas ielādes ātrumu, mājas lapas drošību, lapas apmeklējumu statistiku, vizuālo un funkcionālo efektivitāti (UX), mājas lapas atbilstību mobilajām ierīcēm, grafiskajām un tehniskajām kļūdām, kas rada kaitējumu UX un SEO.
KĀDĒĻ NEPIECIEŠAMS MĀJASLAPAS AUDITS?
Mājas lapas auditu izvēlas divos gadījumos – vai nu jūsu mājas lapa ir vizuāli un tehniski novecojusi – vai arī mājas lapa nesniedz vēlamos rezultātus.
Ja interneta veikals vai mājas lapa ir vizuāli un tehniski novecojusi – nepieciešams veikt auditu, lai saprastu – kādi uzlabojumi ir nepieciešami, lai samazinātu izmaksas mājas lapas pārveidošanā. Jānoskaidro – vai pietiks tikai ar minimālu iejaukšanos – vai arī mājas lapa būs jāpārtaisa no nulles.
Ja mājas lapa atbilst mūsdienīga dizaina un tehniskajiem standartiem, bet nenes vēlamos rezultātus – ir jāsaprot apmeklētāju paradumus un vēlmes. Bieži vien interneta vietne nenes rezultātus dēļ slikta UX (User Experience). Laba UX (tulkojumā – lietotāja pieredze) nosaka – vai mājas lapas apmeklētājam ir viegli to lietot, vai visas sadaļu funkcijas ir saprotams, vai dizaina elementi netraucē uztvert informāciju. Pārāk sarežģītas un nesaprotamas mājas lapas funkcijas jūsu klientam traucē iegādāties produktu vai iegūt informāciju.
- SEO audits
- UX audits
- Tehniskais audits
- Grafiskais audits
- Mārketinga audits

SEO audits
SEO audits tiek veiks, ja mājas lapa ar noteiktajiem atslēgas vārdiem nepozicionējas pietiekami augsti Google meklētājservisā. Audita laikā nosakām mājas lapas pozīciju un iesakām kā uzlabot mājas lapas SEO.
UX audits
UX (User Experience) audits tiek veikts, ja tās apmeklētāji bieži vien apmaldās un neatrod meklētās atbildes dēļ haotiski izveidotām sadaļām, mājas lapas nesaderību ar mobilajām ierīcēm, vai arī dēļ tā, ka grafikas un teksti traucē uztvert informāciju.
Tehniskais audits
Tehniskais audits ir nepieciešams, ja mājas lapas funkcionalitāti ietekmē nekvalitatīvi izveidots kods, nekvalitatīvs serveris vai ir radušās kādas citas tehniskas problēmas: hakeru uzbrukums, mājas lapas ātrdarbība, konflikts starp implementētiem spraudņiem u.c.
Grafiskais audits
Grafiskā audita laikā tiek izvērtētas mājas lapas attēlu un grafisko elementu efektivitāte un optimizācija.
Mārketinga audits
Mārketinga audits ir nepieciešams, ja mājas lapa tiek apmeklēta, bet tas nenes vēlamos rezultātus, klienti ātri pamet lapu vai arī netiek iegādāts vēlamais produkts vai pakalpojums.
Majaslapas / interneta veikala audita cenas
Cena
izpildes laiks sākot no 10. dienām
- Uzņēmuma vēlmju apzināšana, vajadzību noteikšana.
- Visaptverošs produkta un biznesa apskats.
- Datu analīze un pētīšana: Google Analytics, Google Search Console
- Datu analīze un pētīšana: Heiristiskais novērtējums, Kognitīvā izpēte, Pieejamības apskats (WCAG 2.0.).
UX audita beigās klients saņem detalizētu audita izklāstu, kurā norādīts labojamo problēmu saraksts, ātras uzvaras un ieteikumi turpmākai produkta attīstībai. Šis pārskats kalpos kā ceļvedis ar skaidri definētām turpmākajām darbībām klienta digitālā produkta uzlabošanai neatkarīgi no tā, kurā stadijā tas atrodas.
Cena
izpildes laiks sākot no 30. dienām
- Uzņēmuma vēlmju apzināšana, vajadzību noteikšana.
- Visaptverošs produkta un biznesa apskats.
- Datu analīze un pētīšana: Google Analytics, Google Search Console
- Datu analīze un pētīšana: Heiristiskais novērtējums, Kognitīvā izpēte, Pieejamības apskats (WCAG 2.0.).
- Reklāmas analīze.
- Konkurentu analīze.
- Lietotāju un to uzvedības izpēte (Fokusa grupas.).
UX audita beigās klients saņem detalizētu audita izklāstu, kurā norādīts labojamo problēmu saraksts, ātras uzvaras un ieteikumi turpmākai produkta attīstībai. Šis pārskats kalpos kā ceļvedis ar skaidri definētām turpmākajām darbībām klienta digitālā produkta uzlabošanai neatkarīgi no tā, kurā stadijā tas atrodas.
