Sociālo mediju administrēšana

Pacel savu sociālo mediju identitāti nākamajā līmenī!

socialo-mediju-administresana

Ko mēs piedāvājam?

Mēs neesam pati lielākā un spēcīgākā mārketinga aģentūra, toties, spējam katram klientam pievērsties individuāli: uzklausīt, izprast un dot padomus, lai jūs tiktu pamanīti – šajā nemitīgi mainīgajā digitālajā laikmetā!

Pēdējie projekti.

ZĪMOLA IDENTITĀTE

Humana Baby Latvija

Humana kampaņa tiek veidota ar mērķi veicināt atpazīstamību un uzticamību, izmantojot zīmola noteiktās vadlīnijas un ieteikumus. Kampaņas izveidotajā saturā ietilpst 12 individuālas ziņas un 3 ziņu karuseļi – Instagram un Facebook platformām.

REKLĀMA, ZĪMOLA UZLABOŠANA

SIA Nordparts

Kampaņas mēŗķis – uzlabot pārdošanas apjomus, mājaslapas SEO uzlabošana, sekotāju informēšana par interneta veikala akcijām. Zīmola tēla uzlabošana.

Kā tas izskatīsies?

Katram klientam tiek izstrādāts speciāls mēneša, sezonas vai gada plāns: vienojamies par zīmola stilu un krāsu, publicēšanas periodiskumu un vēlamo rezultātu. Pirms ziņu publicēšanas klientam dodam iespēju tās apskatīt un saskaņot.

Sociālo tīklu administrēšanas norise.

  • Piesakiet konsultāciju izvēlētajam plānam.
  • Ar jums sazināsies pilots.lv sociālo tīklu administrators.
  • Konsultācijā noskaidrosim jūsu uzņēmuma specifiku, mērķus un zīmola identitāti.
  • Izveidosim kampaņas plānu un apzināsim esošos resursus.
  • Sociālo tīklu administrators sagatavos ziņu/postu maketus.
  • Jums tiks nosūtīti faili saskaņošanai.
  • Pēc saskaņošanas -jums tiks nosūtīti faili, vai arī ziņas publicēs administrators pēc iepriekš izplānota grafika.

20 fakti par sociālajiem tīkliem kas tev noteikti ir jāzina!

1.Pirmo sociālo tīklu, SixDegrees.com, izveidoja 1997. gadā un tas ļāva lietotājiem izveidot profilus un savstarpēji sazināties.
2.Facebook ir viens no populārākajiem sociālajiem tīkliem pasaulē ar vairāk nekā 2,8 miljardiem aktīvo lietotāju.
3.Twitter ierobežo ziņojumu garumu līdz 280 rakstzīmēm, lai veicinātu īsas un lakoniskas ziņas.
4.Instagram sākotnēji bija domāts tikai attēlu publicēšanai, šobrīd platformai ir vairāk nekā 1 miljards aktīvo lietotāju mēnesī.
5.LinkedIn ir profesionāls sociālais tīkls, kas paredzēts cilvēkiem, kuri vēlas izveidot profesionālās karjeras profilus.
6.YouTube ir viens no lielākajiem video koplietošanas tīkliem.
7.Sociālo tīklu integrēšana interneta veikala izstrādē palielina uzņēmuma uzticību un nostiprina zīmola identitāti.
8.Sociālajos tīklos vidēji cilvēks pavada 2,5 stundas.
9.Snapchat ieviesa tādu konceptu kā “stāsti” – īslaicīgs saturs, kas pazūd pēc dažām stundām vai dienām.
10.Instagram ir slavens ar hashtagu izmantošanu, kas ļauj lietotājiem atrast saturu par konkrētām tēmām.
11.Sociālie tīkli bieži tiek izmantoti reklāmas nolūkos, sasniedzot lielu auditoriju ar mērķētu reklāmu palīdzību.
12.Aptuveni 11,5% no visiem pasaules reklāmas izdevumiem tiek tērēti tieši sociālo tīklu reklāmai.
13.Daži sociālie tīkli ir ierobežoti noteiktām valstīm vai reģioniem, piemēram, WeChat Ķīnā.
14.Fake “viltus” ziņas un dezinformācija var ātri izplatīties sociālajos tīklos, ietekmējot sabiedrības uzskatus.
15.Sociālie mediji var ietekmēt SEO, jo tie veicina saturu kopīgošanu un saites uz mājas lapu.
16.TikTok ietekmē to, kādu saturu lietotāji redz, izmantojot sarežģītus algoritmus, kas pielāgojas lietotāju uzvedībai un interesēm.
17.Uzņēmumi un mārketinga speciālisti izmanto TikTok, lai sasniegtu jaunus klientus un veidotu zīmola identitāti.
18.Instagram piedāvā biznesa profilus, kas ļauj uzņēmumiem veidot savus zīmolus, publicēt kontaktinformāciju un izsekot statistikai.
19.Daži sociālie tīkli nodrošina iespēju strādāt ar vairākiem kontiem vai profiliem pārvaldību vienlaicīgi.
20.Sociālie tīkli ir mainījuši komunikācijas veidus un radījuši jaunas iespējas cilvēku mijiedarbībai visā pasaulē.