atjaunot mājas lapu 7 pazīmes mobilais telefons

7 pazīmes kas liecina, ka jums ir laiks atjaunot mājas lapu.

Vai tava mājas lapa atbilst 2020. gada standartiem? Ja nē - laiks atjaunot mājas lapu!

1. Mājas lapa izskatās veca.

Mājas lapas dizaina tendences laikam ejot mainās, ja kādreiz bija – jo raibāk jo labāk, tad mūsdienīgs dizains ir tīra, gaiša, viegli uztverama, tiek izmantotas ne vairāk kā 3 krāsas, lielāko akcentu liekot uz bildēm, nevis uz raibiem burtiem un spilgtiem neona laukumiem.

Klientam ieraugot veca dizaina mājas lapu – radīsies priekšstats, ka arī jūsu uzņēmums ir iestagnējis un nevarēs sniegt mūsdienīgus, kvalitatīvus pakalpojumus.

Apskatieties savu lielāko konkurentu mājas lapas, ja jums tās patīk labāk kā savējā – laiks pārveidot mājas lapu!

2. Mājas lapa nav Responsīva - mobilais telefons pārņem internetu!

Kādreiz mēs mājas lapas apmeklējām tikai caur datoru ekrāniem – tad tagad interneta pasauli, dēļ ātrāka mobilā interneta, pārņem mobilais telefons. Pēdējo 7 gadu laikā mājas lapu apmeklējums caur mobilajiem telefoniem ir pieaudzis līdz 222%!

Termins – Responsīva mājas lapa – nozīmē, ka jūsu mājas lapai ir jābūt labi uztveramai un funkcionālai arī uz mobilajam ierīcēm.

Statistiski 40% mazo uzņēmumu mājas lapas nav responsīvas, jo, ja mājas lapa ir veidota pirms 2017. gada, kad mobilajiem telefoniem vēl nebija tik liela nozīme interneta biznesā.

Prioritāte Nr. 1 ir mobilā telefona lietotājs. Šobrīd mājas lapai galvenokārt jākoncentrējas uz mobilo ierīču apmeklētājiem. Piemēram, ja jūsu mājas lapai sākumā ir 3 baneri, kas uz dator-ekrāniem izskatīsies skaisti, tad uz mazajiem mobilajiem ekrāniem – jums būs jātin krietni uz leju, lai izlasītu nepieciešamo informāciju.

Ja viss ekrāns būs saspiests vienā, tad jūsu klientiem būs grūti nospiest mazo “kontakti” pogu un viņš vienkārši aizies prom.

Apmeklējiet savu mājas lapu izmantojot mobilo ierīci, ja jums tā nav responsīva – laiks pārveidot mājas lapu!

3. Jūs nav iespējams atrast sociālajos medijos.

Lai radītu mājas lapas apmeklētājiem lielāku uzticību – jums mājas lapā ir jāintegrē sociālie mediji. Jums ir jāparāda, ka neesat “kaktu kantoris”, bet esat aktīvi tādās uzticamās vietnēs kā Facebook vai Twitteris. Informācijai mājas lapā ir jābūt “nošērojamai”! Viss nebeidzas ar mājas lapas izveidošanu, jums ir jābūt sasniedzamiem arī sociālajos medijos. Veicot mājas lapas ierakstu – jums ar to jādalās Facebookā, Twitterī, Instagrammā, LinkedInā un nu jau arī TikTokā.

Pārbaudiet vai no mājas lapas varat viegli nokļūt uz jūsu sociāliem kontiem, vai rakstus varat “nošērot”, ja tas nav iespējams – laiks pārveidot mājas lapu!

4. Jūsu mājas lapa nav droša - nav SSL sertifikāts.

Mājas lapai ir jābūt uzstādītam SSL sertifikātam, kas garantē, ka iegūtie dati tiks pasargāti ar drošu šifrēšanas algoritmu un nebūs pieejami trešajām personām nesankcionētai apskatei. SSL sertifikāti ir gan maksas gan bezmaksas, parasti bezmaksas SSL sertifikātu piedāvā jebkura kvalitatīva hostinga kompānija.

Ja apmeklējot mājas lapu – augšā, kreisajā pusē pie adreses ir rakstīts “Not secure” – laiks pārveidot mājas lapu!

5. Jūs negūstat no mājas lapas gaidītos rezultātus.

Kad pirmoreiz pieņēmāt lēmumu par mājas lapas izveidošanu – jums bija vīzija – mājas lapa nesīs papildus klientus un uzņēmums augs. Jūs zinājāt, ka sākumā rezultātu nebūs, jo mājas lapa vēl ir jauna. Tā arī rezultātus nenesot – jūs par vīziju aizmirsāt un sākāt uzturēt šo interneta resursu tikai dēļ tā, ka visiem uzņēmumiem ir mājas lapa – ārā jau nedzēsīsiet – jo tika tak ieguldīta liela nauda tās izveidei.

Mājas lapa nav paredzēta tikai dēļ sadaļas “kontakti” – mājas lapai ir jāpelna, tam ir jābūt galvenajam klientu piesaistes avotam, ja tas tā nav – jūsu mājas lapa ir jāatjauno: jāpārstrādā funkcijas, saturs un jāoptimizē labākiem rezultātiem meklētājprogrammās kā Google, Bing vai Yandex.

Ja mājas lapa kalpo tikai par neaktīvu vietni Googles piektajā lapā un mēneša apmeklējuma skaits ir vien nieka 100 cilvēki – laiks pārveidot mājas lapu!

6. Mājas lapa ir nelegāla.

Kādreiz, kad likumdošana internetā bija nenopietna, visi pret autortiesībām vai datu aizsardzību attiecās vieglprātīgi. Šobrīd laiki ir mainījušies – izstrādāta datu aizsardzības regula GDPR un sodi par autortiesību pārkāpumiem var sasniegt vairākus tūkstošus.

Autortiesību likums paredz sodu, ja jūsu mājas lapā ir bilde kas paņemta no Googles resursiem neprasot autoram atļauju. Ja bildes īpašnieks ierauga savu bildi jūsu mājas lapā – jums visdrīzākais draudēs tiesu darbi. Autortiesību turētājs “ie-Googlē” savu grafisko darbu Google meklētājā un tā sniedz informāciju par mājas lapām – kurās lapās šī bilde ir izvietota, tad īpašnieks veic visu nepieciešamo, lai piefiksētu, ka šis nelegāli iegūtais resurs atrodas jūsu mājas lapā, sazinās ar savu juristu un nosūta uz jūsu e-pastu vēstuli ar paziņojumu: “Samaksājiet man honorāru (atkarībā no jūsu biznesa vērtības, piemēram, pieprasa 1000€ no maza uzņēmuma – no lielāka 10000€ par 1 bildi, ) vai arī es vērsīšos tiesā”. Parasti visi izvēlas samaksāt šo honorāru, jo piespriestais sods un tiesas darbu izmaksas būs krietni lielākas.

Ja jūsu mājas lapā ir izmantotas nelegāli piesavinātas grafikas – laiks pārveidot mājas lapu!

7. Jūsu mājas lapa ir pārāk sarežģīta.

UX – User experience dizains ir apzīmējums vai jūsu mājas lapa ir saprotama un viegli lietojama. Mājas lapas izveidei ir noteikts mērķis: pārdot produktu, informēt vai radīt uzņēmuma tēlu. Izveidojot sarežģītu mājas lapu: ar sliktu navigāciju, klientam nesaprotamām lapas sadaļām, grūti izlasāmu tekstu un neatrodamu (noslēptu) informāciju.

Parādiet savu mājas lapu ar jūsu uzņēmumu nesaistītam cilvēkam, ja viņš lietojot mājas lapu apjūk vai nevar atrast vēlamo informāciju 3 klikšķu laikā – laiks pārveidot mājas lapu!

Vai jūsu mājas lapa ir jāatjauno? Ja  ir radušies jautājumi – piesakieties bezmaksas auditam, mēs ar prieku sniegsim atbildes uz visiem jūsu jautājumiem par mājas lapas pārveidošanu.