Pārdošanas aģents uzņēmumā kas strādās bez brīvdienām!

Uzņēmuma mājas lapa - pārdošanas aģents!

Uzņēmuma mājas lapa – pārdošanas aģents, sabiedrisko attiecību speciālists, uzņēmuma seja, gids un pat šveicars, kas strādās jūsu uzņēmumā 24/7 bez brīvdienām un atvaļinājumiem. Aprēķinot algu šiem darbiniekiem – kaut vai ar 2€ stundas likmi – mēnesī jums izmaksātu vairāk kā 7000€.

Protams, viss nav tik pasakaini kā izskatās. Mājas lapas izstrādes un mārketinga kompānija pilots.lv jums piedāvā apskatīt reālo situāciju biznesa digitālajā vidē.

uzņēmuma-mājas-lapa-bizness-2021 50%

1. Tikai 50% mazo biznesu īpašniekiem ir mājas lapa.

50% ir pārsteidzoši mazs skaitlis, ņemot vērā to, cik svarīgi ir piesaistīt potenciālos klientus. Mājas lapa ir jebkuras veiksmīgas mārketinga kampaņas atslēga, tādēļ, ja jūs esat mazā biznesa īpašnieks vai uzņēmējs un vēl neesat izveidojis mājas lapu, tad iesakām jums to nospraust, kā savu mērķi veiksmīgai biznesa attīstībai.

2. 38% klientu pārtrauks izmantot jūsu mājas lapu, ja tai nebūs pievilcīgs dizains.

Vai jums kādreiz ir nācies izmantot mājas lapu, kura izskatās novecojusi un tajā grūti orientēties? Jums tas rada diskomfortu un tādēļ jūs meklējat kādu labāku un ērtāku vietni, kur vieglāk atrast meklēto? Tā notiek visai bieži, tādēļ iesakām jums regulāri atjaunot mājas lapā pieejamo informāciju, atjaunojiet tās dizainu, lai apmeklētājiem vieglāk tajā orientēties. Ja jums nepieciešama palīdzība, tad droši vaicājiet pēc tās.

3. 44% potenciālo klientu pārtrauc izmantot mājas lapu, ja tajā nav pieejama kontaktinformācija.

Jums varētu šķist, ka kontaktinformācija nav tik būtiska jūsu potenciālajiem klientiem, tomēr tā nav taisnība. Mājas lapā norādīta kontaktinformācija rada uzticības un drošības sajūtu klientos.

4. 50% apmeklētāji jūsu mājas lapā nokļūst izmantojot kādu no meklētāj-servisiem.

Tādas meklētājprogrammas kā Google, Youtube vai Bing ir ļoti labs atbalsts jūsu biznesam. Advancēta SEO (Search Engine Optimization) optimizācija atslēgas vārdiem  palīdz jūsu mājas lapai kļūt redzamākai, atpazīstamākai un iegūt augstāku pozīciju Google meklētājprogrammā. Paturiet prātā, ka SEO ir ilgtermiņa rezultātu sasniegšanai. Ja Jūs vēlaties kļūt “redzams” ātrāk, tad varat apsvērt Google maksas reklāmas.

5. 90% klientu izmanto internetu, lai atrastu vietējos uzņēmējus.

Šis ir vēl viens svarīgs iemesls tam, lai izveidotu savu mājas lapu. Ja jums nav biznesa mājas lapa, jūs zaudējat potenciālos klientus. Piemēram, ja jums ir veikaliņš vai skaistumkopšanas salons, liela daļa potenciālo klientu labprāt izpēta pieejamo preču un pakalpojumu klāstu internetā, pirms pirkuma veikšanas klātienē. Citiem vārdiem sakot, potenciālā klienta lēmums apmeklēt jūsu biznesu balstās uz jūsu mājas lapā iegūto informāciju.

6. Vīrieši labāk uztver košas krāsas, savukārt sievietes maigākus toņus.

Jūs jau noteikti zināt, cik svarīgi ir “pazīt” savu mērķauditoriju. Tomēr – svarīgi ir šo informāciju pielietot pareizi, arī mājas lapas izveidē un tās dizainā. Pētījumi pierāda, ka 90% no mājas lapas apmeklētājiem to vērtē pēc izvēlētās krāsu paletes. Jo tīkamāka krāsa, jo augstāk tiek vērtēta mājas lapas kvalitāte. Izpētīts, ka vīrieši labāk uztver košas krāsas, savukārt sievietes maigākus toņus. Abas grupas norādīja, ka nevēlamākā krāsa ir brūna!

7. Impulsīvie pircēji priekšroku dod zilajiem, melnajiem un sarkanajiem toņiem.

Krāsu izvēle iespaido dažādas pircēju grupas izdarīt pirkumus. Ir izpētīts, ka impulsīvi pircēji dod priekšroku tumši zilos, melnos un sarkanos toņos noformētiem piedāvājumiem, savukārt izdevīgāku darījumu mednieki dod priekšroku dažādām zilā nokrāsām. Vidējais pircējs izvēlēsies rozā un gaiši zilos toņus.

8. Tikai 1 no 158 respondentiem kļūs par regulāru "iznirstošo reklāmu" (pop-up) mājas lapas apmeklētāju.

Būsim godīgi, iznirstošas mājas lapu reklāmas ir diezgan kaitinošas. Vai nu tās novērš uzmanību no tā ko patiešām meklējam, vai traucē aizvērt mājas lapu pēc tās apmeklējuma. Lai arī šī var būt iespēja uzrunāt potenciālos  klientus, jāsaprot, ka ilgtermiņā šis varētu nebūt efektīga pieeja.

9. Vidējais mājas lapas atdeves procents svārstās no 1 līdz 3 %

Ja jūsu mājas lapu mēnesī apskata vairāki tūkstoši apmeklētāju – 1% līdz 3% atdeve (conversion rate) ir apjomīgi ienākumi. Protams, šis ir vidējais rādījums – pareizi optimizējot mājas lapas struktūru un vizuālos – informatīvos elementus – jūs varat šo procentu ievērojami palielināt.

10. Klienti divreiz vairāk apmeklē mājas lapas izmantojot mobilos telefonus.

Ņemot vērā to, ka ikdienā cilvēki ir gluži kā “pielipuši” saviem mobilajām telefoniem, ērta un telefonam draudzīga mājas lapa ir tas, kas jums ir nepieciešams. Šādas mājas lapas izveidei vajadzētu kļūt par prioritāti. Tādējādi mājas lapa kļūst par prioritāti meklētājprogrammās un uzlabo lietotāju pieredzi.

11. 80% mājas lapas apmeklētāju izlasa virsrakstus, bet tikai 20% izlasa pārējo informāciju.

Cilvēki ir pārāk slinki lai lasītu garus tekstus. Lai uzrunātu mājas lapas apmeklētājus un ieinteresētu tos ar savu piedāvājumu, pareiza virsraksta noformēšana ir ļoti būtiska. Astoņi no desmit mājas lapas apmeklētājiem izlasīs virsrakstu, bet tikai divi no desmit turpinās lasīt pārējo informāciju.

12. 80% mājas lapas apmeklētāju labprāt skatās video.

Kā iepriekš noskaidrojām cilvēki ir diezgan slinki uz lasīšanu. Ņemot vērā to, ka mājas lapas apmeklētāji pārsvarā izmanto mobilos telefonus, ir saprotams, ka lasīšana var būt apgrūtinoša. Video izmantošana ir kļuvis par vienu no efektīgākajiem informācijas izmantošanas veidiem. Ievietojot video savā mājas lapā jūs esat ieguvis vēl vienu laba mārketinga paņēmienu tādējādi atstājot ilglaicīgāku iespaidu uz mājas lapas apmeklētājiem.

13. Mājas lapas kurās vienīgais apmaksas veids ir PAYPAL tiek uzskatītas par mazāk drošām.

Lai arī PayPal nodrošina dažādus drošības pasākumus tā izmantotājiem, tas nenozīmē, ka potenciālie klienti uzticēsies jūsu mājas lapai, kur vienīgā norēķināšanās iespēja ir izmantojot šo pakalpojumu sniedzēju. Daļa, šādas mājas lapas apmeklētāju uzskata, ka vienas maksājumu metodes izmantošana ir novecojusi un jums nav izpratnes par citādākiem maksājumu viediem, tādējādi radot iespaidu par neuzticamu biznesu un sadarbību.

14. Jūsu uzņēmuma zīmola integrēšana mājas lapā palielina ienākumus par 23%

Jūsu zīmola tēla, vērtību, komunikācijas veida un krāsas integrēšana un uzturēšana katrā mājas lapas sadaļā – rada spēcīgu signālu tās apmeklētajiem. Zīmola veidošana un uzturēšana – kā mārketinga stratēģija spēj palielināt ienākumus pat par ceturtdaļu.

15. Lielākas "galvenās lapas" jeb "reklāmlapas" (landing pages) palielina peļņu.

Reklāmā un mārketingā galvenie principi ir bijuši – “īsi un kodolīgi”! Tomēr, pētījums pierāda ka garākas – ar informāciju bagātas “landing page” palielina atdevi pat par 638% nekā īsās un kodolīgās. Pievienojiet savai galvenajai lapai pietiekami daudz satura, lai uzturētu apmeklētāju interesi un sniegtu viņiem nepieciešamo informāciju, lai viņi varētu turpināt mijiedarboties ar jūsu zīmolu arī turpmāk.

16. Vairāk nekā 75% cilvēku sniegs savu kontaktinformāciju - apmaiņā pret bezmaksas informatīvajiem materiāliem.

Bezmaksas informācijai ir liela ietekme – klientu e-pastu adrešu un telefona numuru ieguvei. 75% mājas lapas apmeklētāji ar prieku jums sniegs savu kontaktinformāciju – apmaiņā pret bezmaksas informatīvajiem materiāliem, e-grāmatu vai .PDF failiem.

17. Mājas lapas lēnais ielādes laiks var samazināt tās lietderību (conversions) līdz pat 20%

Cilvēki ir pieraduši pie tūlītējas rīcības, un, ja jūsu vietne to nevar ātri sniegt, jūs varat palaist garām iespējas – precīzāk, par 20% sekundē. Izvēlieties responsīvu un vieglu vietnes dizainu, kas nav pārslogots ar smagām grafikām vai nekvalitatīvu kodu. Arī lēns hostinga serveris var traucēt mājas lapas ātrdarbībai.

18. Mobilo ierīču reklāmguvumu līmenis ir par 64% augstāks nekā galddatoriem.

Šis ir vēl viens iemesls tam, lai padarītu jūsu mājas lapu ērtu mobilo telefonu lietotājiem. Galu galā, cilvēki ir impulsīvas būtnes un esot pieejami saviem klientiem nepārtraukti, jūs nodrošināt to, ka klienti var veikt pirkumus, pasūtījumus un izmantot pakalpojumus tieši tad kad viņi to vēlas.

19. 70% klientu pārtrauc iepirkšanos internetā dēļ slikta mājas lapas dizaina.

Interneta veikalu pārstāvji saprot, cik grūti ir uzrunāt pircējus apmeklēt tieši viņu interneta veikalus. Bet ja mājas lapa ir sliktu dizainu, tas potenciālos klientus atgrūž vēl vairāk. Lielākoties cilvēki izbauda iepirkšanos internetā, bet ja viņi domās, ka jūsu mājas lapa neizskatās pietiekami uzticama vai sarežģīta, viņi noteikti atradīs kādu citu, labāk veidotu un vizuāli uzticamāku mājas lapu un veiks pirkumus tur.

20. 40% patērētāju salīdzina produktu un pakalpojumu cenas izmantojot mobilos telefonus stāvot pie veikalu plauktiem.

Piemēram, tas ka kāds ir ienācis jūsu veikalā nenozīmē, ka jūs nesacenšaties ar saviem konkurentiem interneta veikalos. Ja potenciālais klients internetā atradīs labāku piedāvājumu, vai iespēju saņemt kādu bonusa produktu, visticamāk, ka šis klients izies no jūsu veikala tā arī neko neiegādājies. Savukārt, ja jūsu piedāvātais produkts vai pakalpojums būs konkurētspējīgs, klienti, labprāt, izvēlēsies to veikt pie jums.